Alynbikeride.reismee.nl

Het gaat nu bijna beginnen

Vandaag is het begin.......de ride komt dichterbij, het wordt nu echt serieus. Om 10:30 uur komen de meeste Nederlandse rijders naar het Alyn hospital in Jerusaleum. De zon staat alweer flink te branden, de temperatuur loopt nu al op naar 30 graden. Ook bij de rijders stijgt de temperatuur. Het is toch wel heel spannend.

Wat is het fijn om hier te zijn, iedereen is zo blij. Ondanks de toch wat gespannen situatie in Israel heeft geen rijder afgezegd. Dat is iets om trots op te zijn. Ook voor de nieuwe rijders is de ontvangst zo warm. Welkom bij de Alyn familie.

De fietsen worden in elkaar gezet en wij krijgen de laatste informatie. Het lijkt ook wel of het hele Alyn hospital op ons wacht, de kinderen, voor wie wij fietsen komen ons begroeten, wat bijzonder, het is om kippenvel te krijgen, wat een vrolijke, dappere kinderen. Als je hier rond loopt weet je waarvoor wij deze fysieke inspanning gaan leveren. Het zal soms afzien worden maar als je het doorzettingsvermogen van de kinderen ziet, is het zo mooi dat wij deze bijdrage mogen leveren. Dank sponsors dat jullie dit mogelijk maken.

Zondagochtend is de start van de 16de Wheels of love in Kadoorie school, Kfar Tavor vlakbij MT Tabor. (Ze noemen het ook wel klein Zwitserland). We gaan dus klimmen!

Manja

Succes en liefs voor allen!

Daphna

Lieve Fiets familieleden, heel veel succes en plezier. Geniet, het gaat niet alleen om het doel maar ook om de weg naar het doel toe. In gedachten ben ik bij jullie.

Vera

Mooi gezegd, maar nu zonder jou

Chris van Beem

Heel veel succes. Hopenlijk zonder ongelukken.
Ik ga jullie verhaal volgen.
Vriendelijke groeten.

fem van duuren

Heel veel succes

Lea Tropp

Wat een pech dat slechte weer de eerste dag. Maar desondanks zullen jullie je wel vermaakt hebben.
Nu alleen nog maar mooi weer, geen ongelukken, pas goed op elkaar en succes.

joop weijel

Jammer die eerste dag. Ik denk dat de tocht rondom Kineret veel heeft goedgemaakt. Helaas heb ik nog geen verslag gezien. In ieder geval veel succes en plezier. Joop

Gerda Brockschmidt

Heel veel succes voor jullie allen en lieve groet voor Marion en Joseph!