Alynbikeride.reismee.nl

Laatste training voor vertrek.

Nog 6 dagen 17 uur en 16 minuten voor het vertrek van de Wheels of Love 2018. Vanochtend de laatste training voor vertrek. Esther, Bernhard, Marijke, Marion en Daphna trotseerden de kou vanochtend en hebben nog even 70km gefietst. Fietsen gaan vanaf vandaag in de fietskoffers en vanaf dinsdag begint de grote uittocht naar Israël. Vanaf zondag zullen wij obs best doen verslag te doen van onze fietstocht in de Negev.

Carry

Heel beel succes voor alle fietsets en alle patiënten...
Kom veilig weer thuis!!

Michelle

Veel succes!

Chris van Beem

Heel veel veilige kilometers toegewenst. Succes en veel plezier.
Ik ga 24-10 naar Jeruzalem voor vrijwilligerswerk. Ben dus bij jullie in de buurt. Misschien zie ik jullie nog.

Claudine

Succes en geniet!

Lea Tropp

Heel veel succes. Voor de hele ploeg en speciaal voor Manja en Daphna.

betsie en hein

heel veel succes voor Marja en Joeda groetjes

Hans en Céline Joosten

Beste allemaal,
Wij vinden het fantastisch dat na al die jaren weer zoveel Nederlanders meedoen aan de bike ride.
Hopelijk hebben jullie dit jaar geen regen en kunnen jullie genieten van de prachtige kleuren in de Negev. Zet 'm op!! Goede reis,
Hans en Céline

Astrid

Hoi Daphna, goede reis naar Israel.
Alle LUMC collega's leven met je mee!