Alynbikeride.reismee.nl

dag 4 van Druze dorp Peki'in naar Nachsolim aan zee

Gisteren was het een enorm zware tocht van Peki'n naar Peking. Vooral het eindstuk was killing.

Bij een van de afdalingen vloog een van de rijders uit de haarspeldbocht en vloog over de railing maar bleef nog net voor de afgrond naast een boom hangen. Wonder boven wonder is ze zonder kleerscheuren maar met een gebarsten helm vanaf gekomen.

' s Avonds happy hour en daarna een uitgebreid Druze diner waar iedereen als een blok in slaap viel. Vandaar het uitblijven van het reisverslag van dag 3.

Vandaag een adembenemende mooie tocht gemaakt. Start was heel koud maar gelukkig door het direct klimmen werden we heel snel warm. We kwamen door een prachtig authentiek Druzedorp, waar de was nog gezellig aan de lijntjes hangt en de mannen harembroeken dragen en witte hoedjes.

Bij een van de afdalingen, waar snelheden gehaald werden van wel 60km p/u vergat een Amerikaanse waar de remmen ook alweer zaten en werd zij heldhaftig gered door een agent, die met gevaar voor eigen leven voor de fiets sprong om haar te stoppen.

Een groot gedeelte hebben wij over de speciaal voor ons afgeloten snelweg gereden. De politie is in dit land zeker onze beste vriend.

Rond 4 uur arriveerden wij in het iglo dorp Nachsolim aan de zee. 's avonds een super bbq in de tuin van het iglo dorp met bijpassende temperatuur en op dit moment is er een disco aan de gang. Wegens algehele verzuring zitten alle Nederlanders in de lounge. Morgen laatste dag, op naar het Alyn!!

De stemming in de groep is top!!Wij hebben de in Nederland achtergebleven fietsers absoluut gemist en hopen, dat zij er volgend jaar weer bij kunnen zijn.

Manja

Lieve allemaal, het klinkt allemaal wel heftig. Wat knap dat het jullie allemaal zo goed afgaat. Ook ik mis jullie. Wat hebben jullie prachtige tochten gemaakt. Ik verheug me op alle fietstochten die we komend jaar van plan zijn te gaan maken. Heel veel succes morgen met de laatste klim. Ik zal aan jullie denken. Liefs, Manja

Patricia Speyer

Wat een topprestaties lees ik hier weer!
Mam, ik ben heel trots op je dat je het zo goed volhoudt en vooral omdat de tochten dit jaar pittiger zijn dan vorig jaar.
Heel veel succes allemaal met de laatste dag. Jullie kunnen het!

Liefs, Patricia

Hans en Céline

Wat een prachtige foto's en wat een tocht! Als jullie dit lezen, zijn jullie al ingehaald in Alyn.Hopelijk hebben jullie dit keer niet per bus Alyn bereikt, zoals vorig jaar.
Maak er een groot feest van, jullie hebben het verdiend!Rust goed uit, nog prettige dagen en een hele goede terugreis gewenst!

Mara

Topperjes, als ik dit nu schrijf zijn jullie klaar met de zware tocht. Allemaal een enorme prestatie geleverd. We zijn trots op jullie. Ga lekker uirusten en nog even genieten van de komende dagen

gerda heilbron.

Hallo marion en alle andere helden

We zijn trots op jullie wat een prestatie1

Hoop jullie allemaal gezond weer thuis komen
Marion ik was gezellig lunchen met patricia liefs van gerda en nog veel plezier verder en de groetjes aan iedereen.

Betsie van Rijn

Knap gedaan allemaal neem mijn petje af voor allemaal.
Nu nagenieten en uitrusten .
groetjes Betsie en Hein

Daniel & Naomi Lobatto

Gefeliciteerd allemaal! Het zit er weer op. Wat een super prestatie. Echt petje af.
Wij hebben weer met veel plezier jullie avonturen gevolgd op de site. De verhalen waren erg leuk en de fotos waren schitterend. Nu lekker bijkomen en uitrusten