Alynbikeride.reismee.nl

Verkiezingen

Vandaag een super lange rit langs de Dode Zee en suprise suprise de hele dag wind tegen! Het is razend druk op de weg in verband met de verkiezingen waarvoor iedereen een vrije dag heeft gekregen. Jammer genoeg voor al deze mensen moesten zij heel lang op ons wachten totdat wij onder leiding van de geweldige politie agenten gepasseerd zijn. Vandaag waren er een grote groep van de onroad plus mee zodat wij een giga groep waren. Helaas moesten wij heel vaak stoppen en wachten op de achterblijvers (niet de Hollanders want die zaten natuurlijk voorin onder leiding van Joop, Vera, Manja, Micha, Jaron, Frits en Robin en Maurits) die 6km achter de groep fietsten. De lunch hadden we in een oase waar heel veel orthodoxe mensen in een natuurlijke bron aan het pootje baden waren. Zij waren daar vandaag omdat zij op shabbat daar niet de gelegenheid voor hebben. De BQ's stonden in grote getale te roken en de kinderen spetterden in het water. Omdat wij zoveel tegenwind hadden kwamen wij overal te laat aan en is de rit met 10km ingekort maar we hebben er toch nog 70km gereden. Daarna in de bus naar Jeruzalem waar wij morgen gaan fietsen.

Lea Tropp

Ik denk dat jullie intussen in Jeruzalem zijn aangekomen.Hopelijk iedereen veilig en gezond. Driewerf hoera voor jullie prestatie.