Alynbikeride.reismee.nl

Aankomst Israel 20-10-2010

Reacties

Reacties

erica

Toitoitoi mensen, Hals- und Beinbrucht, Break a leg... alle goede wensen vergezellen jullie van deze kant.

erica

zonder t natuurlijk. ;-)

louk

zijn jullie wel voorzichtig met die grote koffers op de fiets?

Ita

Ik ren er achter aan met de koffers. De koffers hebben toch wieltjes.

Martine

wat zien jullie er nu nog fris en vrolijk uit houden zo:)

Eva

In die blauwe koffer zit slechts een fiets... en verder niets! (de rest zit in die zwarte tas die erbovenop staat).
Jongens, geniet van de warmte (alhoewel, 36 graden is wel érg heet...) en we zien elkaar zaterdag!

Vera Karo

Jullie zien er alledrie zo gezellig uit.
Fijn dat ik jullie zo volgen kan. Bedankt.
Heel veel succes en een paar graden minder toegewenst ! ( die zou ik hier graag heben ).
Liefs van Vera

Lea Tropp

Morgen wordt het al een graad minder en als jullie zondag gaan fietsen is het waarschijnlijk niet warmer dan 29 graden.
Liad en Nadav hebben met mij de weerkaart van Israël bekeken. Zet hem opp!

Ita

Warm he! En maar zeuren dat het hier zo warm is! Schatjes... vorig jaar heeft het zo gehoost dat jullie een dag niet eens konden fietsen (was dat dan beter?) Het is ook nooit goed! :-)

Eva

Ita heeft gelijk. Overigens is het hier echt koud in NL...
Enne, zet gauw weer wat foto's erop! van de registratie en zo morgen, het in elkaar monteren van de fiets (Joël!).

Ita

Ik hoop dat de falafeltjes van gisteren avond verteert zijn en nu op naar Jeruzalem shirtjes halen. Veel plezier vandaag. Een bezoekje aan Alyn is altijd indrukwekkend en geeft een bevredigent gevoel als je weer weet waarvoor je het doet! Kol Hakavod allemaal! Ik ben hartstikke trots op jullie allemaal!!!!

Ruben

Voor alle deelnemers veel sucses zondag.
Ik ga jullie via de website volgen.

Lea Tropp

Al zittende voor mijn computer, fiets ik met jullie mee.
Voor morgen sjabbat sjalom en allemaal een heerlijk vrijdagavond maaltijd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!