Alynbikeride.reismee.nl

Tweede dag Wheels of Love 2022

Lieve supporters,

Vanmorgen een latertertje. Om half acht ontbijt. Kwart over acht in de bus. Reden het zou gaan regenen. Later in de ochtend zou het droog worden. Een rit naar de sart van drie kwartier. Werden lekker op een hoog punt afgezet. Dus begonnen we met een mooie lange afdaling.

Er waren wel drijgende luchten, maar het bleef de hele dag droog. Prima niet te warm weer om te fietsen. Er waren mooie glooiende stukken, Lekker naar beneden en een mooie aanloop om de heuvels aan te vallen.

Er werd ook gedisciplineerd gefiets. Achter elkaar..Hou je elkaar uit de wind. Dat heet hier in Israel een treintje.

We hebben ook een hele goede leider van onze on road groep. Heel enthousiast en tijdens de pitstops krijgen we ter ontspanning yoga lessen.

Totaal vandaag 75 km in de benen en je merkt dat het de tweede dag is aan je spieren.

Laatste stuk was een klim van 2 1/2 km naar het hotel- Een echte killer killer als je de hele dag al op de fiets gezeten hebt.

Ten slotte allemaal weer voldaan terug in het hotel We hebben dag twee volbracht.

Kijken uit naar morgen.

Houden jullie op de hoogte