Alynbikeride.reismee.nl

3e dag Nitzanim- Be'er Sheva

De eerste heuvel bedwongen

Reacties

Reacties

Eddymock@gmail.com

Met plezier kijk ik uit naar jullie dagelijkse foto's. Wat moet het fantastisch zijn om met z'n alleen zo door ons landje te fietsen. Ben wel een beetje jaloers op jullie, maar heb nog meer respect voor jullie dagelijkse inspanning. Heel veel succes verder.groeten.Eddy

Dolly

Ik sluit mij aan bij Eddy 's bericht, maar ik ben niet jaloers, ik zou wel af en toe om het hoekje willen kijken. Wat goed dat jullie door politie begeleid worden en ook nog water krijgen. Interessant over het water reservoir te lezen.
nogmaal.... volhouden en tot gauw

Eva

Nog véél leuker is het om mijn eigen kanjer rechts op deze foto te zien! Schat, ik ben zó trots op je!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!