Alynbikeride.reismee.nl

3e dag Nitzanim- Be'er Sheva

Een pitstopje

Reacties

Reacties

Daniëlle

Stoer Marion!!!!!!

Patricia

Het lijkt net alsof jullie hier nog moesten starten. Nog geen oververhitte gezichten te bespeuren :)

Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen. Veel succes voor de laatste dag!

Mara

Allemaal mazzeltov met jullie grootse prestatie.
De verhalen gelezen, heel byzonder. Nu kunnen jullie tijd maken voor ontspanning. Rust lekker uit. groetjes
Mara en Harold

Manja Joosten

We zijn alle gezond, maar moe bij Alyn aangekomen. We zullen morgen verslag doen van de laatste dag.

marion de vries

na wederom een korte nacht met waarschijnlijk nog veel adrenaline in het lijf wil ik iedreen bedanken voor de stimulerende woorden op de weblog we hebben het iedere dag gevolgd zoals jullie ons.
het was een vermoeiende maar bijzondere week die ik een ieder kan aanraden dus meldt je aan voor volgend jaar,liefs Marion

Lea Tropp

Allemaal mazzeltov met het behaalde resultaat. Ik heb begrepen dat het heel zwaar en heel heet was. Jullie zijn allemaal helden en speciaal mijn dochter Manja.
Een dikke omhelzing en kom allemaal gezond terug.

ellenroos en ben

Wij vonden het een enorme ervaring om mee te fietsen en willen iedereen bedanken die met ons thuis mee fietste.

Daphna

De 5 dagen zijn om, de temperatuur zakt en de adrenaline verdwijnt uit het lichaam.
Vannacht droomde ik dat ik nog op de fiets zat.
De reis, het Alyn ziekenhuis en de groep waren heel bijzonder.
Dank jullie allemaal, zowel de groep en al onze supporters.

Jules en Helene

Mazal tov aan allen voor jullie enorme mentale en fysieke prestatie. Manja als ik volgend jaar meedoe, ga jij dan ook mee? Have a safe trip terug naar het kikkerlandje.

sally

Van Harte Mazzeltov met jullie geweldige prestatie!!!!
Wat een ervaring en een happening!!! Top,Top, Top!!!

Rust nu lekker uit!! Shabbath Shalom en fijne vakantie!!!
Liefs, Martin en Sally

Marja en Joeda

Het waren indrukwekkende dagen. Intensief, emotioneel,sportief etc. Ik vond het fantastisch om er bij te kunnen zijn samen met jullie! Dank voor jullie inzet en iedereen mag trots zijn op deze prestatie.Alle support uit Nederland-heel hartelijk dank.De financiële steun aan het ziekenhuis komt hier regelrecht op zijn plaats.De kinderen en de verzorgers zijn de echte topsporters. xxm

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!