Alynbikeride.reismee.nl

Op en neer naar Soest

Met een stevige wind voor en een heerlijk zonnetje zijn we vandaag naar Soest gereden.
De lucht was warm en met je ogen dicht leek het wel zomer.
Maar met je ogen dicht rijden is natuurlijk gevaarlijk en de vele blaadjes op het natte wegdek maande ook tot goed uitkijken.
Het bos stond vol met de mooiste paddenstoelen en het rook er heerlijk naar herfst.
In Soest aangekomen hebben we eerst even de residentie van onze oude vorstin bezocht (zie foto) daarna doorgefietst naar Celine Joosten (penningmeester van Alyn Nederland) die samen met haar echtgenoot Hans Joosten voor een heerlijk lunch had gezorgd. Hiervoor nogmaals onze hartelijke dank.Nadat de magen weer goed gevuld waren zijn we terug naar Amstelveen gefietst met de wind in de rug, ik moet zeggen dat dit wel heel aangenaam was.

Het was een heerlijke tocht van ongeveer 90km, een goede training.
Nog drie weken!!

astrid attali

Leuk en dapper die fietstocht. Kol Hakovot en ik doe zeker een keer mee, maar zijn jullie echt op de fiets of is het een gezellige picknick ergens in de zon? Er is geen fiets te zien en de omgeving is ook onduidelijk. Ik wil graag meeleven, maar heb zo vaak foto's van etende mensen gezien, nu de fietsen en de fietsers nog. Veel succes en veel plezier!
Astrid attali
Amstelveen

Céline en Hans

Hallo alle fietsers,
Wij wensen jullie een goede reis naar Israel en heel veel succes met de bike ride.
Hopelijk is het beter weer dan vorig jaar,maar ook niet te warm.
In gedachten "fietsen" wij met jullie mee.

Ruth Weijel

Bij het zien van de eerste foto's van het grootste deel van jullie groep krijg ik het gevoel, dat het er nu werkelijk op los zal gaan, na alle maanden van gezellige voorbereiding.

Een hele fijne, sportieve en gezellige tijd toegewenst.

dolly

Nou zeg een picknick !!!!! Weet je dan niet dat ze enorm getraind hebben voor deze bij voorbaat fantastische inspanning. Veel succes, weinig spierpijn, voor allemaal en speciaal voor NicoleRudySuzy en Marion.

Dorli en Hein

Wij wensen jullie allen veel succes toe met de bike-ride
en verheugen ons donderdag bij de finish aanwezig te zijn.