Alynbikeride.reismee.nl

Een rondje van 70km.

Vandaag een heerlijke herfstdag. Volop zon met een matige wind. We zijn weer met een best aantal maar weer in een heel andere samenstelling. Het is te merken dat iedereen steeds meer getraind raakt. Het tempo ligt een stuk hoger en de groep blijft beter bij elkaar. De route van vandaag was als volgt (voor de lezer die het ook leuk vindt deze route een keer te fietsen: via Het Kalfje naar Ouderkerk aan de Amstel naar Waver, naar Mijdrecht, de Hoef (heerlijke koffie enpannenkoeken) naar Zevenhoven, Langeraar, Bilderdam, Kudelstaart, Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam. Dit alles is prima uit te zetten via www.falk.nl (fietsknooppunten). We kunnen iedereen aanraden te gaan fietsen, het is gezond, je ziet nog eens wat en je kunt onderweg gewoon blijven smoezen, ideale tijdsbesteding dus.

Reacties

Reacties

Céline en Hans

Geniet van jullie laatste rustdag en dan wordt het echt menens. Wat een leuke groepsfoto.

Anneke Blok

Ik heb diepe bewondering voor jullie, vooral nu ik pas in auto met airco!een groot deel van jullie route in Israel heb gereden. Het is nog steeds heel warm begreep ik.
Veel succes!

Shira

Succes met fietsen allemaal. Jullie kunnen het.

Liefs,
Shira

Lea Tropp

Ik ben de hele dag in gedachten bij jullie. Ik hoorde dat het gaat regenen. Ik hoop het niet voor jullie.
Kijk uit naar het verslag.

jenny brilleslijper

Veel succes allemaal, ik zal jullie tocht met spanning volgen

Tamara Levie

Hoop dat julie de eerste fietsdag goed hebben doorstaan. Wens jullie veel succes de komende dagen.
Wij denken aan jullie. Groetjes Harold en Mara

Lea Tropp

Heb net jullie verslag gelezen van de eerste dag. Geweldig!
Veel succes morgen en nu lekker slapen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!