Alynbikeride.reismee.nl

Eerste dag Mitzpe Ramon naar Ramon Airbase en weer naar Mitzpe Ramon.

Vandaag de spetterende start van Wheels of Love. Na de openingsceremonie knipte Vera E. het lint door. Roechele, een oud-patiente van Alyn die vorig jaar

het lint doorknipte reed nu voorop met een handbike. Onder aanmoediging van alle fietsers reed zij zelfs de berg op. Na enorme klimpartijen mochten we eindelijk onder de beschutting van olijfbomen lunchen. ’s Middags was de temperatuur in de schaduw opgelopen tot 35 graden en gingen de on-roaders weer beginnen met de terugreis die zo mogelijk nog steiler was. Na nog een spectaculaire blik te hebben geworpen op de Machtesch (krater of zo iets) mochten we eindelijk naar ons honk.

De touring groep dacht na hun ochtendrit te mogen ontspannen, maar helaas

Bleek de realiteit heel anders te zijn. De hiking die voor hun gepland was, was

bijzonder zwaar, maar schitterende natuurpark van Avedad.

De off-riders hadden een zeer uitdagende afdaling in de Machdesch, sommige

stukken werden zelfs lopend afgelegd vanwege de ruwheid van het terrein.

’s Avonds een indrukwekkende presentatie van de nieuwe Alyn film en het persoonlijke verhaal van Ariel die op twee jarige leeftijd tijdens de tweede intifida door granaatscherven in zijn hoofd en ruggemerg getroffen werd.

Na zes weken coma en jarenlange revalidatie in het Alyn hospitaal kan hij nu weer een menswaardig en gelukkig bestaan opbouwen.

Het was meer dan duidelijk hoe goed de donaties worden aangewend.

erica

Wat fijn om te horen dat jullie het ondanks de hitte toch redden. En dat de oud-patienten van Alyn het zo goed doen is fantastisch. Geef ze mijn complimenten, wil je? Aan allemaal.
En een groetje natuurlijk.

Ruth Weijel

Wat een mooie , zware weliswaar, start vandaag zo met die Alyn-biker voorop! Geweldig toch en voor iedereen een extra aanmoediging voor onderweg!
Slaap lekker en morgenvroeg gezond weer op en houd het eindpunt steeds voor ogen!

Leo en Madelon

Succes allemaal, het is fantastisch wat jullie ervoor over hebben.

sally

Wat ben ik trots op jullie! TOP!!!! Wat een prestaie om met deze hitte al die bergen op en af te moeten en dat wel met onze "hollandse benen/kuiten"!!!Heel veel succes weer de komende dagen en slaap lekker!!!
xxx Martin en Sally

Michelle en Ami

Gefeliciteerd met de eerste dag! Zo te horen, was het iets zwaarder dan verwacht, maar toch gehaald. Petje af voor iedereen!
Zet hem op voor de komende dagen - ik kijk iedere dag naar jullie verslag.

Groetjes aan iedereen - Ami

Raber-kinderen

Gefeliciteerd allemaal met het volbrengen van de eerste dag. Super goed. Hopelijk zakt de temperatuur de komende dagen een beetje.

Succes vandaag met etape 2.

Groetjes,
Shira, Lior en Sasha

Jacqueline van Harlingen

Petje af hoor voor jullie allemaal en nog heel veel suc6!
En daar doen jullie het natuurlijk voor, voor kindjes zoals Ariel. TOP !!
groetjes

Dory en Harry

Geweldig wat jullie doen!!!!

Succes en groetjes,

Dory en Harry

Max en Willy

wat een prestatie in die hitte! Geweldig hoor! Heel veel succes en leuk dat we kunnen meeleven......
Succes en groetjes Max en Willy

Blanche & Ben

Lieve allemaal,
ontzettend knap wat jullie doen, zoveel kilometers en dan ook nog met zulke hellingen. Wij heben veel respect voor jullie!!!
succes morgen!
Liefs Blanche & Ben