Alynbikeride.reismee.nl

Van Be'er Sheva naar Ashkelon

Vandaag om 8.15 uur gestart voor een 94 km rit naar Ashkelon. Een deel van de touringclub heeft de onroaders deze dag gezelschap gehouden met hun spirit en humor.Ondanks de hoge temperatuur was de rit goed te doen dankzij de tegenwind die voor een keer welkom was,

De rit voerde langs cactusplantages met heerlijk sappige sabra's. Iedereen was ondanks zadel- en spierpijn goed in staat de rit te voltooien.

Vanavond werden we weer samengevoegd met de off-roaders, die geweldige dagen midden in de woestijn hebben doorgebracht. Het was voor hun heftig, maar een onvergetelijke ervaring en tegen de tijd dat ze weer in Holland zijn hebben ze wel weer het vuil van hun lichaam afgewassen.

Aangezien we morgenochtend om vier uur op moeten, ligt deze keer de fotoredactie al te slapen en beloven wij eerdaags nog foto's op de weblog te publiceren.

Morgen wacht ons een hele warme en zware dag, we zullen van zeeniveau gaan klimmen naar maar liefst 800 meter, eindpunt het Alyn Hospital in Jerusalem, waar de kinderen ons zullen gaan verwelkomen.

Morgen volgen foto's en het verhaal van de laatste rit.

Louk

En van je hela hola houdt er de moed maar in !!

erica

... en voor morgen weer Hals- und Beinbruch. Sterkte en vooral de flessen water niet vergeten. Toch knap om er steeds toch een verslagje uit te persen, vind ik.

Shira, Lior & Sasha

Super goed van jullie allemaal dat jullie dit voor de kids van het Alyn doen. Wij zijn heel erg trots op de enorme prestatie die jullie hebben geleverd. Succes morgen met de laatste rit en vergeet niet te genieten.

Eva

Een warm welkom wacht morgen op jullie!!! een grote Nederlandse delegatie gaat jullie binnenhalen. Suc6!

Jules

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrssssssssssssss!

Daniel, Naomi & Yasmin

Wat een super prestatie!!! succes allemaal morgen.

Ita

Het is en blijft hartstikke knap van jullie! Heel veel succes met de laatste tig kilometers!

Lea Koning en Joop de Jong

We vinden jullie allemaal kanjers en wensen jullie sterkte voor de laatste kilometers !

Martine

Jullie zitten alweer in het zadel, te zwoegen voor die verschrikkelijke klim naar het einde. wat een prestatie. Ik ben geweldig trots op jullie Als jullie dit lezen zijn jullie er!! BRAVO!

Vera Karo

Wat een succes !
Vanavond zijn jullie er zeker allemaal.
Wel met zadel en spierpijn maar met een voldaan gevoel !
Een fantastische prestatie.
Ik wens jullie allemaal nog goede rustdagen in israël en een goede thuisreis.
Groetjes van Vera.

Astrid, Petra, Nathalie, Wendela en Marja

Wat een geweldige prestatie.
We wensen jullie een mooie laatste dag toe.
Kijk nog een keer goed naar de mooie omgeving en denk niet aan de warmte.
Daphna we vinden je geweldig!
(willen meer foto's zien!!)

cora en louis lobatto

Jongens, wat is dit geweldig van jullie. En dan, het hitte, veel sucess voor het laatste stukje,
Cora en Louis

Max en Willy

Wij vinden dit een top en superprestatie! Heel knap. Wij hopen dat jullie ook nog genieten van de omgeving! Veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!