Alynbikeride.reismee.nl

Nawoord

Lieve mensen,

Namens de hele groep wil ik jullie heel hartelijk danken voor alle lieve, enhousiaste reacties en constante support. Het geeft een extra stimulans om te weten dat het thuisfront zo meeleeft. Wij hebben ons allemaal met hart en ziel ingezet voor de kinderen van Alyn maar toch zou ik er graag eentje speciaal in het zonnetje willen zetten en dat is onze oudste deelnemer'Joop Weijel', die gewoon stug door bleef trappen en de 5 dagen uit heeft gereden.

Bij aankomst in het Alyn Hospital werd ons weer heel duidelijk hoe hard de kinderenfinanciele steun nodig hebben en wat een uniek ziekenhuis het is. Hetprachtige bedrag van ruim $70.000 wat wij Nederlanders mede dankziju tot nu toe binnen hebben gekregenzal meerdere kinderen een kans op een betere toekomst geven.

Nogmaals heel hartelijke dank en tot de bike-ride 2011.

Suzy Raber

Ruth Weijel

Wat geweldig om te lezen, dat jullie donderdag toch met z'n allen gezond en wel bij het Alynhospital aangeland zijn, zij het dan ook niet zoals gepland: op de fiets.
Mazzaltow gewenst jullie allen met het behaalde fantastisch mooie eindbedrag : tenslotte het doel van jullie inspanning!
Was ik maar bij die natuurlijk enorm leuke ontvangst bij de intocht geweest!

Eva

Mijn gezin en ik hebben wel de intocht mee mogen maken, wat heel bijzonder was en vooral erg HEET die dag! Alles was uitstekend verzorgd; vooraf waren er hamburgers, hotdogs en suikerspinnen en was er voor de kinderen genoeg te doen. Bijzonder om al die fietsers in hetzelfde shirt rond te zien lopen en vooral de tribune bij de slotceremonie kleurde erg geel. Wij hebben genoten!

Vera en John Melkman

Wij willen alle mensen die ons gevolgd en gesteund hebben bedanken. Wij kijken terug op onvergetelijke dagen in een ontzettend mooi land, met een geweldige groep mensen met als doel de kinderen van het Alyn Hospital te steunen. We zijn weer thuis en hebben een beetje heimwee !!!!!!Volgend jaar weer! Wanneer gaan we fietsen?