Alynbikeride.reismee.nl

De inschrijving is gelukt!

De Nederlandse ploeg is klaar voor de 12e Wheels of Love, donderdag zijn we aangekomen in Jerusalem om ons in te schrijven voor de Wheels of Love, 5 dagen fietsen in het noorden van Israel, zo'n 500 km af te leggen met ongeveer 400 deelnemers.

In het Alyn Hospital zijn we weer fantastisch ontvangen, met zelfgebakken heerlijkheden onthaald, zodat de tocht letterlijk en figuurlijk nog een beetje zwaarder wordt, maar ja, food is love en hoort nu eenmaal bij the Wheels of Love!

Na de inschrijf formaliteiten was er de indrukwekkende rondleiding door het Hospital en of het nu je eerste of je 12e uitleg in dit speciale ziekenhuis is maakt niet uit, het werk, de sfeer en de prestaties van zowel de medewerkers als de patientjes blijft altijd weer indrukwekkend en ontroerend.

In de gangen heerst een gemoedelijke sfeer tussen alle patienten en hun ouders, hoofddoeken en keppeltjes rollen door de ruimtes, hartverwarmend en hoopgevend dat het ook zo kan, het maakt niet uit wie of wat je bent, waar je vandaan komt, wat je religie is, in het Alyn wordt iedereen geholpen!

Het moment dat je ziet hoe een soort van clinic clown al bellen blazend een trap achterstevoren afdaalt om op die manier een klein kind te motiveren om achter de bellen aan stapje voor stapje de trap te nemen is indrukwekkend en heel ontroerend.

Als dit kind de kracht en de wil kan opbrengen om weer te leren lopen is het voor ons toch een kleine moeite om een rondje door Israel te fietsen om op die manier geld bijelkaar te krijgen om deze kinderen te helpen.

Lieve sponsors, bedankt dat jullie dit allemaal mogelijk maken, geloof mij het is meer dan de moeite waard.