Alynbikeride.reismee.nl

paul lissauer

Beste mensen,

Onze webmaster was niet zo gecharmeerd van mijn stukjes en heeft ze daarom van de blog gehaald. Aangezien ik veel mensen beloofd heb wat te schrijven, heb ik de stukjes op het openbare gedeelte van mijn facebookpagina gezet.

Paul Lissauer

marion de vries

wij Paul,Joseph en Marion als laatste van de nederlandse groep hebben ons donderdagavond ingeschreven en het warm onthaal was als vanouds.
het is moeilijk in woorden weer te geven jullie zouden het zelf moeten komen ervaren.
morgenochtend is de start en gelukkig zijn de weergoden met ons want er staan geen regendruppels op de vooruitzichten.
blijf ons volgen want we schrijven iedere dag en graag veel reacties,liefs en nogmaals bedankt voor jullie steun,
Marion de Vries

Michelle Friedman

Ik wens jullie allen veel sterkte met deze zware tocht en zie ernaar uit om jullie donderdag bij de finish te verwelkomen.

Tot donderdag - Michelle

manja@joosten.eu

Succes met de eerste dag. Om in Nicole haar woorden te spreken, appeltje, eitje. Wij gaan morgen ook weer fietsen, want het weer is hier nog steeds prima.
Groetjes, Manja

Hans enCéline

Als jullie dit lezen, zit de eerste dag er op. Hopelijk zijn de spieren wat warm gemaakt en getraind voor de volgende tocht.
Iets leuks: een tuinierbedrijf in Berkel Rodenrijs heeft
€ 600,= overgtemaakt voor 6 fietsers uit Sde Elyahu!Zioj doen zaken met hen!

Hans enCéline

Sorry voor de foutjes in de mail, maar ik ben weer druk bezig om nieuwe donaties in te voeren! Er komt nog steeds geld voor jullie binnen!

seraspanier@live.nl

Hoe gaat die Paul? Ik fiets in gedachten met je mee,

alle sterkte en succes, Sera.