Alynbikeride.reismee.nl

Nog even

De datum van 11 november nadert al snel. Dan gaat de 13e Alyn bike ride van start met in elk geval onderstaande deelnemers. Nog nooit is de Nederlandse groep zo groot geweest. Er wordt al weer een tijd hard getraind met spinninglessen op de sportschool, buiten hardlopen, meedoen met toertochten, en op zondagochtend ons vaste fietstrainochtend met onderweg koffie en appeltaart. We hebben er weer zin in. We gaan ons best doen u weer op de hoogte te houden van onze belevenissen tijdens de Alyn bike ride.

Peter, Mark, Vera, Marja, Joeda, David, Martin, Gerrit, Frank, Joseph, Manja, Daphna, Paul, John, Vera, Micha, Micha, Micha, Suzy, Shimon, Maurits, Marion, Rudi, Nicole, Gerard, Max, Ronald, Kamal.

Reacties

Reacties

erica

Toitoitoi, Hals- und Beinbruch, andere gelukswensen voor jullie reis ken ik niet... maar hopelijk is de tocht een ongekend succes en komen jullie allemaal na afloop gezond weer thuis.
Goede reis in elk geval.
Erica

louk vos

Kiek en ik wensen jullie een succesvolle tocht en kom allemaal gezond weer terug

lidy tropp

Een goed begin en zullen alles volgen.Heel veel succes en zoals louk Vos schrijft,gezond weer thuis.
Lidy en ies

Debora

Allemaal heel veel succes!!!

Mirla Meerschwam

Allemaal heel veel succes en heel veel plezier.
Have a safe trip !!!!!

Sylvia Kuin

Heel veel succes allemaal!!

Hans en Céline Joosten

Lieve allemaal, Nederlanders, zet'm op!! Geniet van de tochten in dit mooie deel van Israel.
Ik geniet even van een beetje rust! De computer staat niet meer roodgloeiend!
Hans en Céline

Jop Lissauer-Witte

Allemaal veel plezier en gezond weer terug!!

Lea Tropp

Als het goed is, zitten jullie nu allemaal op de fiets.
Hoop dat het niet meer regent.
Hier is het prachtig zonnig weer.
Ik wens jullie heel veel succes. Zet hem op!
Heel veel liefs voor Manja.

Jetty Leons

Ik wens jullie heel veel succes en fiets voorzichtig!
veel liefs,

Jetty

sasha

Heel veel succes allemaal!

Michelle en Ami

We zijn benieuwd hoe de eerste dag verlopen is!

Mirla

Heb aan jullie gedacht, het is hier stralend weer, hoop hetzelfde voor jullie, heel veel plezier!!

Jules

Ach een bergje meer of minder! Wens jullie goed fietsweer.

lea@tropp.nl

Ben trots op jullie. Wat een zware dag! windkracht 10.
Hoop voor jullie voor morgen wat beter weer.
Sterkte voor allemaal

joop weijel

Goed zo! Ik ben trots op jullie, maar ook op mijn schoondochter, die zondagochtend is bevallen van een zoon.
Als alles meezit zal ik jullie donderdag kunnen opvangen.
Tot ziens bealyn. Joop

Femmie de Jong

Heel veel succes allemaal! Knap hoor, ik doe het jullie niet na, ik neem mijn denkbeeldige pet af. Groet, speciaal voor Manja, van haar fanclub uit de Achterhoek.

Mirla

windkracht 10 ????? dat is toch een orkaan? Was Sandy ook in Arad?
Grapje hoor, vind het echt fantastisch wat jullie doen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!