Alynbikeride.reismee.nl

Dagje zandstralen

De off-roaders zijn vandaag door de woestijn getrokken met windkracht 7. Knarsetandend door de prachtige heuvels met adembenemende vergezichten en na wat ontmoetingen met herders met schapen en overstekende kamelen arriveerden wij na zo'n 45 km weer in Arad, kortom een heel leuk rondje zandbak. Op twee lekke banden van Peter na, die schijnbaar na een berichtje van de Palestijnse autoriteit een extra bezet lusje had gemaakt , een afgelopen ketting en wat geshakete nieren , was het een vermoeiende maar zeer geslaagde dag. Morgen en overmorgen zal de offroad groep offline zijn, tenzij wij een Wifi kameel tegenkomen. Groeten uit de woestijn van Rudy, Peter, Michel, Max, Louis-Paul, Ralph en Nicole

Manja

Hoi allen, bij ons was het windkracht 6. Leuk verhaal. Heel veel succes de komende dagen. Geniet ervan.

willy

Hi bikkels, eindelijk bericht. We zaten er al op te wachten. Heel veel succes. Xxx

Eytan

Met een straf windje hebben jullie tenminste geen heimwee naar de Hollandse polders.
Veel sterkte de komende dagen. We zijn trots op jullie!

Ingrid

Hey speedies, dat klinkt als een vliegende start! Hoop dat het zand weer uit de radaren is en zie de foto's - ook eentje van Ron graag ;-) tegemoet!

Tamara

Goeie prestatie! Hoop dat de wind wat gaat liggen. Zet 'm
op! Succes Harold en Mara

Eddy

Geweldig wat jullie doen. Petje af. Wat moet het fantastisch zijn om mee te fietsen. Geloof dat ik nu maar eens serieus ga trainen. Veel succes verder en tot in Mokum e.o.

marion kornmehl

hi lieve allemaal. goed hoor ondanks de wind die hopelijk nu is gaan liggen. kol hakawod. keep us posted pls. lfs roma