Alynbikeride.reismee.nl

Nacht 4 Sirene

Een prachtige party, met 500 deelnemers. Het zag er prachtig uit, een mooie locatie en een heerlijk buffet. Vera, Mark en Gerrit ontvingen het speciale okergele Alyn jasje dat je krijgt als je voor de vijfde keer hebt deelgenomen. Ze waren hier heel blij mee. Plotseling werd de avond onderbroken en werden wij terug gebracht naar ons hotel. In verband met dreigingen vanuit Gaza. In het hotel werden we met een kop koffie in de hand naar de safe area gedirigeerd, nadat de sirene was afgegaan. Die nacht is het alarm nog 4 keer afgegaan. Het gevolg hiervan was dat we 2,5 uur hebben geslapen. Om 7.00 uur stapten we in de bus richting Jeruzalem.

Erica

Lieve mensen we zijn hier helemaal op de hoogte van de narigheden in Israel (en voor de gewone mensen in Gaza natuurlijk). We leven helemaal mee en zijn erg ongerust. Hopelijk kunnen jullie in vrede je tocht afmaken en komen jullie weer veilig thuis. Wees verzekerd van ons meeleven met alles.

Lea Tropp

Allemaal hartelijk gefeliciteerd.
Gelukkig zijn jullie gezond en wel in Jeruzalem aangekomen.

Sally

Lieve Alyners! Van harte mazzeltov met jullie prestatie! Deze reis was echt afzien en jullie hebben HET allemaal gedaan en gered! Super knap wat een uithoudingsvermogen en een enthousiasme! Gefeliciteerd!Petje af! Nu nog ff uitrusten! Liefs Martin en Sally

Hein en Dorli van Gelder

Wij hebben grote bewondering voor jullie. Gefeliciteerd! Het is weer achter de rug. Enorme prestatie! Echt om trots op te zijn. Hopelijk komen jullie gezond terug naar Nederland. Bedankt voor de interessante reisverhalen.
groetjes!

Joukje Versluijs

Wat een ontberingen en super knap dat jullie het weer geflikt hebben!!!! Maar wat een domper om zo te eindigen. Sterkte en hopelijk geen narigheid voor een van jullie of jullie bekenden,familie of geliefden.

Femmie de Jong

Van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat en veel sterkte met de spanningen die er heersen in het land en daardoor in de wereld. Hartelijke groet speciaal voor Manja, vanuit de Achterhoek.

Jose van Weelden

Wat knap weer! Geweldige prestatie! En onder nare omstandigheden op z'n zachts gezegd. Heel goed gedaan!! Geniet nog even lekker na met elkaar in hopelijk veilige omstandigheden. Goede reis naar huis. hartelijke groet aan allen en in het bijzonder aan Manja, José