Alynbikeride.reismee.nl

Nog even.

Nog een dag en dan is het zo ver: we gaan weer naar Israël voor de vijf daagse Alyn bike ride, the Wheels of Love! Met 30 personen deze keer. Helaas zijn er een aantal Hollanders niet in staat mee te gaan door omstandigheden, we hopen dat volgend jaar bij gezond iedereen kan deelnemen! Het afgelopen jaar hebben we veel getraind. Bijna iedere zondag bij het Kalfje in Amsterdam afgesproken of een mooie toertocht gemaakt rond Amsterdam of in een van de andere prachtige provincies die Nederland rijk is. De groep is groter maar nog net zo hecht als in het begin toen we nog met veel minder waren. Ons nivo is met de jaren enorm verbeterd en voor 80km draaien we onze hand niet meer om. De komende tijd gaan we weer proberen om iedereen op de hoogte te houden van onze belevenissen in de Negev woestijn en onze tocht richting het Alyn ziekenhuis in Jeruzalem waar de kinderen weer in spanning op de fietsers wachten. Het kan voorkomen dat we twee dagen in 1 verhaal moeten stoppen als de Wifi ontvangst niet al te best is, maar we proberen wel iedere dag iets te schrijven. Later meer.

Erica

Wij zullen allemaal met jullie meeleven. toitoitoi, Goede reis, mooi weer, geen uitvallers... kortom veel succes toegewenst en straks een kusje voor de kinderen.

Liny & Louk Vos

Wij hebben enorm respect voor jullie actie. We hopen en vertrouwen dat jullie allen de tochten volbrengen, Maar het doel is al bereikt door jullie inzet.

Ergotherapeuten Visio Haarlem en Sandra :)!

Lieve Manja en teamgenoten,
Alle respect voor jullie actie, heel veel succes namens de kantoortuin!!!
Zo gaat-ie goed, zo gaat-ie beter, alweer een kilometer!!!
Zet hem op en geniet!
MLC, Judith, Danielle, Ilze, Jacobine, Yvonne, Sandra en Janneke.

lidy tropp

zoals altijd alle respect voor de hele groep en laten we hopen op goed weer( zonder raketten) en ik vind het ongelooflijk knap wat jullie doen Goede reis morgen en hoop dat Manja bellen zal.KOL HAKAWOT.
liefs Lidy

Harry Hess

Goed doel. Mooie actie. Heb veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. Veel succes én plezier gewenst.

David Jas OHC

Beste Eddy en andere fietsers,
Maak er een mooie tocht van voor dit goede doel!
Mede namens de OHC heel veel succes en een behouden thuiskomst!

Jack Marcus

Hierbij wil ik alle Nederlandse dappere wielrenners heel veel kracht, sterkte & plezier toewensen.

Joop Weijel

Ruth en ik hopen jullie allemaal op dertien november in goede gezondheid te mogen begroeten. Wij hebben onze iwrietles er voor verzet. Veel sterkte en tot ziens.
Joop

jenny en martin

Helaas deze keer er niet bij, heel veel succes voor jullie allemaal, wij zullen jullie beslist volgen en 2015 zijn we er weer

Hans en Céline

Hallo allemaal,
Nu is het de beurt aan jullie om je uit te slover; hier wordt het heel wat rustiger! Maar de mensen vergeten jullie niet, er komt nog steeds sponsorgeld binnen.
Heel veel succes!

René Bender

Beste Eddy en mede-fietsers,

Vol bewondering dat jullie weer de sportieve strijd zijn aangegaan. Houd vol, succes en geniet er ook van.!

lidy tropp

goede start morgen en hoop dat ik alle verhalen krijg.
liefs Lidy

lidy tropp

jullie hebben het weer volbracht vandaag en hoorde van Manja dat het bezoek aan de legerbasis erg mooi was.
heel veel sterkte morgen en Kol Hakawot weer.Liefs Lidy