Alynbikeride.reismee.nl

Warm!

Van Midreshef ben Gurion naar Yeruham 71km.

Om 9.00 kwam de rest van de rijders binnen uit Jeruzalem en Tel Aviv. We begonnen met de openingsceremonie gevolgd door een groepsfoto met de woestijn als achtergrond. Iedereen stapte op de fiets om 9.45. Eerst de kindjes van de fieldschool, dan de challenge, dan de oN road en als laatste vertrok de off road. Langs de weg stonden de kinderen van de fieldschool ons uit te zwaaien met Israelische vlaggetjes. Het eerste stuk begon wind mee, down hill en nog niet zo heet. Dat ging als een trein. Om 11.00 zaten we al aan de lunch, waarom geen idee. Heel vroeg, nog niet vermoeid en nog geen honger. Na de lunch werd het echt menes. Flinke klimmen met een temperatuur van 30o. Drinken, drinken, drinken. Na een korte pitstop nog even extra naar boven bij Yeruham waar de kamelen in het wild rondliepen. Een prachtig uitzicht over de grote krater Makhtesh ha gadol. Na de Makhtesh een flinke afdaling met een gevoel van opluchting checken we in in onze stapelbedden kamer. Tot morgen.

Lea Tropp

De kop is eraf. Veel sterkte en succes morgen.

willy Samson

Heel veel succes en sterkte. Fantastisch

Betty Mock

Geweldig. Jullie zijn allemaal kanjers.
Morgen heel veel succes!

Ruth Weijel

Wij leven mee terwijl jullie allen je in het zweet moeten trappen.
Heb het heel fijn op de fiets en met elkaar!

Ruth

Joop Weijel

Beste luitjes,
Ik heb vandaag een stukje van de route naar de lunchplaats in Ma'ale Adumim verkend en later met de auto richting Jerusjalaim. Maak jullie borsten maar nat. Neem niet te weinig water. Tenslotte je moet wat doen om de medaille te verdienen. Heel veel sterkte en tot ziens,
Joop

Erica

Hopelijk houden jullie het weer mee, maar niet te warm. Ik stuur jullie berichten door naar mijn mailgroep. Sterkte de komende dagen hoor...

Michelle en Ami

We denken aan jullie - veel sterkte

Lea Tropp

Vol bewondering voor jullie vanuit een zonnig Amstelveen.
Bij ons 12 graden. Lekker fietsweer.
Ook voor deze dag heel veel sterkte.

H@ns M. Vos

Goede morgen. Ik heb al een klein stukje in Amstelveen gefietst het was niet warm maar wel goed fiets weer. Hopelijk hebben jullie niet te veel last van de warmte. In gedachte fiets ik mee. Gisteren heb ik weer ingeschreven voor de " Strand 6 Daagse ". Dat word dan de 25e keer!

Gerda Brockschmidt

De tweede dag zit erop! Geweldige prestatie leveren jullie! Succes voor iedereen en een zoen voor Marion en Joseph

Vera Karo

Wat een fantastische tocht.
Heel veel succes verder .

Maurice en Leni Meijer

We hebben de foto's bekeken, wat een fantastische tocht, maar jullie moeten niet klagen over die paar heuveltjes uit het verslag maak ik op dat het meer een rust en eet tour is! Hoe krijgen jullie anders de kleden en de soep op de plek waar de lunch pauzes worden gehouden?
Als we die ene foto van het peleton bekijk dan begrijp ik ook de opmerking van Eddy dat hij alleen maar tooghessen ziet. Nog even volhouden jullie zijn bijna in Jerusalaiem. Heel veel succes.