Alynbikeride.reismee.nl

Dag 4 van Lotan naar Ein Bokek (dode zee)

Vanochtend een eco ontbijt in onze ecologische kibbuts. Het ontbijt vond plaats in een soort theehuis, een zestiger jaren uitstraling. We misten alleen de bloemenkrans en gevloemde wijde pijpen broeken. Onze rit was vandaag 100km. Na veertig kilometer een stop bij wegrestaurant 101. Er lag daar als grootste attraktie een jong kameeltje. De hele rit ging door de glooiende heuvels van de Arava in de Negev over route 90. De omgeving was wat minder indrukwekkend dan de vorige dagen, maar er was nog meer dan genoeg te genieten. Het laatste stuk ging met de bus naar een schitterend hotel aan de Dode zee. Een enorm verschil met de lokaties hiervoor. Vanavond een diner met alle fietsers, zo'n 600. Het hoogte punt van de avond was het uitdelen van de gele jasjes aan diegene die al voor de vijfde keer deelnamen. Morgen gaan we op weg naar Jeruzalem. Om 7.00 staan we weer fris en fruitig in de startblokken om een enorme stijging te gaan maken naar Jeruzalem.

Sef en MArtine

Wow, echt helemaal geweldig wat jullie presteren. We zien dat jullie behalve sterke benen ook plezier hebben. Nog even volhouden, sterkte met die enorme klim naar het einddoel

Kiek en Louk

Wij zijn in stille bewondering. Nog een paar dagen en jullie overwinning wordt bijgeschreven in.....????

Gerda Brockschmidt

Vandaag de klim naar Jeruzalem! Succes en veel plezier! Daarna uitrusten en nog even genieten van het mooie weer voordat jullie terugkomen in een herfstig Nederland!

Lea Tropp

Om trots op te zijn, die gele jasjes. Jullie hebben dat met bloed, zweet en tranen bij elkaar gefietst. Jullie zijn nu al onderweg naar Jeruzalem. Een glorievolle en vooral veilige aankomst. Manja nog hele fijne laatste dagen in Israël, tussen de familie.