Alynbikeride.reismee.nl

Nog heel even!

Nog 1.5 week te gaan en het is weer zo ver! We gaan weer met een enorme Nederlandse groep naar Israel om 5 dagen te fietsen voor de kinderen in het Alyn ziekenhuis in Jeruzalem. Vijf dagen van plezier met elkaar en andere deelnemers overal vandaan. Er zullen dagen zijn waarop het fietsen niet al te zwaar zal zijn en er zullen dagen zijn waarop wij ons afvragen waar we aan begonnen zijn. Maar nooit zal het zo zwaar zijn als voor de kinderen in het Alyn ziekenhuis die elke dag zwoegen om maximaal te revalideren. Daarom zijn wij bereid om een aantal dagen te zwoegen en sponsorgeld bijeen te brengen om het leven van de kinderen wat aangenamer te maken doordat er weer allerlei fasciliteiten aangeschaft kunnen worden. Op 6 november vertrekt weer de indrukwekkende (gele) fiets karavaan om vijf dagen te gaan fietsen in de Negev woestijn. Wij zullen weer ons best doen om verslag te doen van onze fietstocht en alle andere gebeurtenissen. Wij danken alle sponsoren voor hun gulle giften.

Chris van Beem

Vrienden,

Na het aftellen heel veel succes. Geniet er vooral van.

Vriendelijk groeten
Chris

mirla

Hallo allemaal,

ik wens jullie heel veel succes en plezier ??????? ????????

zie jullie bij de finish op 10 november !!!

Behatslacha

mirla

de vraagtekens zijn fiets emoji's....

Hans en Céline Joosten

Wij wensen het hele team weer veel succes! Geen brokken maken dit keer!
Van Brenda gehoord, dat jullie de grootste groep zijn.
De Nederlanders hebben altijd een streepje vóór in de harten van de medewerkers van het Alyn Hospital, dus zet 'm op!
Hans en Céline Joosten