Alynbikeride.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom oponze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Daphna, Suzy, Micha, Amrita, Shimon, Manja, Micha, Gerrit, Kamal, Max, Maurits, Marga, Vera, Mark en Ami

Reacties

Reacties

Mark Ejlenberg

Ik zal proberen de reis fotografisch te verslaan

Manja

Zondag 1 november beginnen we met onze fietstocht van vijf dagen. We starten in Rosh Pina. We zijn een jaar geleden voor het eerst bij elkaar gekomen. In maart zijn we begonnen met trainen zie de foto's van Mark. Shimon is al in Israel. De overige groepsleden vertrekken komende week. Ik vlieg woensdag ochtend. Op donderdag ga ik naar het Alyn hospitaal om me te registreren en krijgen we daar een rondleiding. Dan zie ik waar ik het voor doe en waar het geld naar toe gaat van mijn sponsors. Wordt vervolgd.

Micha Raber

Top zijn er klaar voor.

MARC & RONEN

GOEDE REIS !!!!!!!

Jetty & Stan

We hebben heel veel respect voor jullie en hopen dat dit een geweldige - in alle opzichten positieve - ervaring mag worden!
Ook geweldig dat we jullie kunnen volgen.

Heel veel lieve groetjes!

Jansje en Lou

Wens jullie allen heel veel succes, zonder verzuring in de benen, met lekker weer, bijzondere ontmoetingen, en in een sfeer van vriendschap!

Simona

Ik wens jullie een hele fijne, leerzame, lichte, verlichtende, versterkende en niet al te hete tijd

Ita

Ten eerste ben ik hartstikke trots op jullie dat jullie dit doen en voor een heel goed doel. Ten tweede vind ik het gewoon ontzettend leuk jullie straks te zien en volgende week in J'lem te mogen binnen halen! Als er speciale wensen zijn voor het eindpunt laat het me dan maar weten! Ik weet zeker dat het een top ervaring zal zijn en jullie er met veel plezier aan mee doen en op terug zullen kijken!

Jules en Helene

Allen ontzettend veel plezier, mooi (maar niet te heet) weer en inspannende ontspanning gewenst voor dit mooie doel.

Fransje Rijxman

Lieve allemaal,

Ik wens jullie heel veel succes en bewonder jullie zeer.
Het is een prachtig doel.

Gerda

Manja,
ik wens je heel veel succes en (fiets)plezier doe voorzichtig en kom gezond weer terug

Hans en Céline

Hallo allemaal,
Wij wensen jullie een goede vlucht naar Israel, heeeeeeel veel succes met het fietsen, en geniet ervan!!

Lea

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en een goede aankomst in Jeruzalem.
Ik wil hier ook nog zeggen dat ik heel erg trots ben op mijn dochter Manja. Lieve dochter van mij kom gezond terug.

Louk Vos

Ik heb alle bewondering voor jullie initiatief, de voorbereidingen en nu de uitvoering. Natuurlijk slagen jullie zonder problemen de finish te halen.
Eigenlijk ben ik een beetje jalours.
Een oude oom.

Kiek Vos

Lieve Meisjes ,Wat zijn jullie een kanjers!!!
we blijven graag op de hoogte van jullie reis ervaringen!!!!
Ik hoor louk ook net tikken en zijn we dus gelijk op de mail.
Ik wens jullie goede reis veel succes en bovenal gezond weer thuis.Liefs kiek vos.

Louise

Heel veel succes en goede reis, veel voorspoed engeluk deze reis! Groetjes Louise

Judy

Voor mij zijn jullie echte professionals!
Zo lang getraind,met zoveel inzet en dan ook nog zo'n prachtige website.
Al zijn er proffessionals die meer verdienen, jullie verdienen het om een fantastische tijd te hebben en heel veel te verdienen voor Alyn.
Geniet en maak er een mooie tijd van, in alle opzichten!
Groetjes,sterkte en succes!
Judy

Daphna

Daphna,ik hoop dat jullie heeeel veeel plezier hebben. ik wens je een reis zonder een lekke band!!
en kom gezond weer terug!
Gerda V

Fransje

Ik maak nog geld over. Op 9 december gaan we naar het toneelstuk Hannah en Martin en omdat we met een groep gaan, kreeg ik korting. Iedereen heeft het teveel betaalde aan Alyn gedoneerd.

Gerda

Ik heb me vergist in het vakje "naam" er staat Daphna schrijft moet natuurlijk zijn Gerda schrijft.
ook zal ik geld over maken voor foto's.
Gerda V.

rudy de vries

Lieve mensen,

Heel veel succes en plezier gewenst,ik volg jullie elke dag en hoop volgend jaar mee te gaan

Succes!!!

Judith

Judith, Benno, Max en Abel wensen alle deelnemers heel veel power, plezier en succes!

Mark

eerste video clip van voorbereiding

http://www.youtube.com/watch?v=ODwmmotdhP4

Daniel,Naomi & Yasmin

Heel veel succes allemaal! We hebben erg veel bewondering voor jullie. Erg leuk deze blog, nu kunnen we goed op de hoogte blijven elke dag.

ruth weijel

Ik ben stinkend jaloers, maar wens jullie toch ook namens Ruth alle mogelijke succes.
Joop Weijel.

Marja

Lieve mensen, heel veel succes. Super dat jullie dit doen! Rij maar een extra rondje hard voor Edith en voor alle kinderen van het Alyn.

Ik ga trainen zodat ik volgend jaar mee kan. xxmar

ellenroos

Denk aan jullie geweldig en heel veel succes morgen.

Michelle Friedman

Lieve allemaal, Gefeliciteerd met het halen van de eerste dag. Dat was meteen een goede vuurdoop voor de rest van de week! Hopelijk krijgen jullie van nu af beter weer. Hoor dat jullie door Ami gemasseerd zullen worden.
Groetjes - Michelle

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!