Alynbikeride.reismee.nl

De Golan op

De weersvoorspelling is niet best, midden in de nacht heeft het ontzettend geonweerd. Met wat druppels regen zijn we vertrokken, veel hadden hun jasjes aan. Wat niet echt nodig was. Want na 5 kilometer begon de klim van 25 kilometer. Het was afzien, maar met de kinderen van Alyn in ons hoofd vlogen wij de bergen op. Ondertussen genoten wij van de mooie vergezichten op de Golan. Schokkend was ook de ruines te zien van de oorlogen op de Golan. Na een lunch, waarbij wij bezoek kregen van de kinderen van de Gan van de kibboets, werden wij beloond met een geweldige afdaling, met vergezichten op het meer van Kinnerth. Uitgeput maar zeer voldaan en droog kwamen wij in het hotel. Op het terras in de zon met bier en een ei keken wij terug op een zeer mooie dag.

Joop Weijel

Wat het weer betreft heb ik voor jullie behoorlijk in de rats gezeten. Het is uiteindelijk toch nog mee gevallen. Gelukkig!
Wat heerlijk dat het sponsor-bedrag zo hoog is uitgevallen. Overigens is het totale bedrag van 2,3 miljoen op dit moment ook niet kinderachtig.
Veel succes en de groeten van Ruth en Joop

Wat een respect!

Het ziet er naar uit dat het weer een fantastische maar zware week wordt; heb jullie vorig jaar zien binnenkomen en heb het grootste respect voor jullie ; doen er dit jaar ook weer kinderen mee?
Gelukkig zijn jullie wrl aan regen gewend, en het land heeft het zo nodig..
Geniet van de rocht, en van elkaat,
Kol hakawod

Mirla

Marion

Dank je Mirla
Je bent een trouwe volger