Alynbikeride.reismee.nl

Nog 1 dag.

De ena laatste dag voor mijn vertrek.

Laughing

Zelfs vandaag nog geld gekregen voor Alyn.

Het is ongelooflijk hoeveel lieve mensen er zijn die iets over hebben voor dit bijzondere ziekenhuis en zo met ons meeleven!

Donderdag 29 oktober zullen wij met eigen ogen kunnen zien hoeveel werk er verzet wordt in het Alyn hospital, want dan krijgen wij daar een rondleiding.

Ik kijk er naar uit.

Daphna

Céline

Wat zullen jullie je ogen uitkijken bij de rondleiding.Nu weten jullie helemaal, waarvoor jullie zoveel geld bijeengebracht hebben.Doe de hartelijk groeten van mij aan Brenda, en nogmaals.....zet 'm op!!

manja Joosten

Manja heel veel succes en kol hakawot voor jou en de
hele groep.Zie je morgen op het vliegveld
Dikke knuffel van Lidy en Ies

erica van beek

Mag ik jullie allemaal heel veel sterkte en vooral succes toewensen... En kom gezond terug allemaal.

De Kuintjes

MANJA & DAPHNA VANUIT GROOTEBROEK WENSEN WIJ JULLIE EN DE REST VAN DE GROEP HEEL VEEL SUCCES EN VEEL PLEZIER TIJDENS DEZE BIJZONDERE TOCHT. EN WAT FIJN DAT JULLIE OOK NOG ZOVEEL GELD MEE NEMEN VOOR DIT GOEDE DOEL.
ZET 'M OP! WE ZULLEN JULLIE VOLGEN VIA DEZE WEBLOG.

marion

lieve allemaal ,wens jullie een super week toe en ga het volgen.
hoop volgend jaar ook mee te gaan.
liefs en heel veel succes,Marion

Shira

Lieve allemaal,

Wens jullie een hele goede reis en heel veel plezier en succes.

Liefs,
Shira

Tali & Selma

Juist ja, altijd weer te laat. Ik heb jullie vanochtend nog gebeld maar de vogels waren alweer vertrokken.
Heel veel plezier, succes en sterkte! Laat ze daar op de fiets alleen jullie achterkant zien maar bij Alyn jullie " voorkant" Sprint ze!

Lea Tropp

Wat een leuke foto van jullie drieën.
Morgen, donderdag wordt een interessante dag.
Ik leef met jullie mee.

ruth weijel

Boker Tov en Jom Naiem lekoelam!

Nu zullen jullie dus zien, waarvoor je deze tocht onderneemt.

Succes en blijf gezond, Ruth

manja joosten

Lieve flinke Manja.
Wens de hele groep veel succes maar het weer laat het een beeje afweten.Hoop dat jullie ook veel plezier onder elkaar hebben.Shabat Shalom.
Lidy