Alynbikeride.reismee.nl

Vandaag

Vanochtend met slecht weer zijn we naar Jeruzalem gereden. (Terwijl ik dit schrijf onweert het.)Tegen de tijd dat we daar aankwamen werd het mooi weer. Alles was goed georganiseerd. Na onze registratie hebben degene die fietsen hadden gereserveerd ze opgehaald en zijn onze eigen zadels en/of pedalen er op gezet. Mijn fiets nummer 85 (zie foto) fietst prima en lekker licht. Ik ben blij dat ik mijn eigen fiets niet heb meegenomen. Vervolgens hebben we een rondleiding gekregen door het centrum. Het ziet er goed uit. De medewerkers zijn aardig en er hangt een gemoedelijke sfeer. Als je de kinderen en hun familie ziet weet je waarvoor we het doen. Vanuit Jerusalem zijn we terug gegaan naar Jaffo. Vanavond heerlijk gegeten en morgen gaan we op weg naar het Noorden naar Kfar Giladi waar we ook zondag en maandagnog blijven slapen. Bedankt voor alle reactie en lieve woorden.

Groetjes,

Manja

Reacties

Reacties

Joël & Eva

Ik zou wel even om het hoekje willen kijken, het klinkt allemaal zo spannend, het wordt nu wel heel echt met het ophalen van de fietsen. Namens ons heel veel plezier en succes aan jullie allen.

Hans en Céline

Dat onweer was alleen maar een "luidruchtig" welkom.
Volgende week is het vast ideaal fietsweer.
Houd de sfeer er goed in en goede reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!