Alynbikeride.reismee.nl

Regen, Regen en Onweer

Het heeft vannacht flink geregend en het regent nu ook al uren met harde donderslagen en veel bliksem. Voor het land is het goed, maar het had van ons een weekje later gemogen. We gaan er het beste van maken. Het is hier nu 10.00 uur plaatselijke tijd. De groep heeft in Jaffo afgesproken om deze tijd. In de regen zijn ze nu de auto's en vrachtwagen aan het laden. Als het goed is pikken ze mij straks op op weg naar Kfar Giladi. Ik ben bij mijn zus in Kfar Saba. We gaan er een gezellige tocht van maken. Vanavond eten we met zijn allen in Sde Nechemia waar Shimon en Amrita verblijven.

Groetjes van de hele groep.

Manja

Laughing

Reacties

Reacties

marion

na regen komt zonneschijn.
wat een mooi begin hebben jullie in alyn,dan weet je weer waarvoor je het allemaal doet.,vind het nu al jammer dat ik er niet bij ben,nog 2 nachtjes zet hem op met zijn allen,liefs marion

David S

We houden jullie online goed in de gaten. Ook in het NIW een leuke foto. Komen er nog video's?
Jammer van de wolkbreukjes. Maar daar laten jullie je toch niet door versjteren?Gewoon lekker doorfietsen!

Anneke Blok

Heel veel succes!! Ik duim dat het weer beter wordt.
Wat een verschil, ik zag Jaffo pas nog met volop zon.
Ik denk aan jullie.
hartelijke groet Anneke

Lidy Tropp

Manja heb er geen woorden voor zoals jullie alles gedaan hebben en de enorme informaties.Vandaag veel plezier en Reruzalem en zie je bij gezond morgenavond.Liefs voor de hele groep en nogmaals Kol Hakawot voor allemaal.
Lidy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!