Alynbikeride.reismee.nl

Geweldige ontvangst

Bij aankomst in Kfar Giladi stond Shimon ons al op te wachten. Direct door naar zijn kibbutz Sde Nechemia, wat van oudsher een Nederlandse Kibbutz is.

De bekendste inwoner was Dhr. Y. Pimentel, de schrijver van het woordenboek Nederlands Hebreeuws en vice versa.

We werden zogastvrij ontvangen door Pnina en Yigal Tzur, dat zelfs alle honden en katten uit de buurt mee kwamen eten.Het eten was zo veel en lekker, dat we aan het eind van de avondkilo's zwaarder weer naar het hotel gingen. Zeer bevorderlijk voor de wegligging!! Ach ieder nadeel heb sijn voordeel.

Reacties

Reacties

erica

Wat een ontvangst ja. Ik hoop dat jullie nog kunnen fietsen ondanks het weer daar? Ik hoorde al dat jullie misschien met een bus vervoerd zouden moeten worden. Dat zou een teleurstelling zijn, denk ik zo. Maar blijven hopen op beter weer.... toitoitoi

Lea Tropp

Lieve fiets groep,

Het weer wordt in het weekend hier slechter en dan wordt het bij jullie beter. Zo is het meestal.
Houd de moed erin.

céline

Jitschak Pimentel was destijds mijn Haboniem madriech! Hij was, geloof ik, de eerste sjaliach, die naar Holland kwam.Toen al maakte hij ons lekker voor Sde Nechemia.

De Karo's

Hup Holland hup,
laat de leeuw niet in z'n hempje staan...

Sterkte, en denk er maar aan dat na iedere "up-hill" een "down-hill" komt. (Wel remmen graag).

Mama, we zijn Mcdonalds, showarma, de chinees en de pizzaboer al weer zat, fiets maar snel door, dan ben je weer snel thuis. We missen je. XXX

De Kuintjes

Wat een ontzettend leuke foto's en verhalen hebben jullie er al op gezet. Vanaf morgen gaat het echt gebeuren. Hopelijk zit het weer een beetje mee, dan gaat de rest (bijna) vanzelf. Toi, toi, toi allemaal en geniet ervan!

Lea Tropp.

Heel veel sterkte morgen. En dat de weer goden lief voor jullie zullen zijn.

Tali & Selma

Kol hakavod team!
Ik zag de floods op fotos in Ramat Hasharon bij TA, waar Jetty woont, waanzinnig. Inderdaad zeer plaatsleijk die enorme intense regen buien
Good luck tomorrow. Behatzlacha deze week

Jetty Beckman

Micha en Suzie, houd de moed er in!! Ach wat is een beetje regen voor jullie Hollanders. Ik ben vandaag met mijn auto al bijna drijvende naar mijn werk gekomen. Have a nice time! Liefs, Jetty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!