Alynbikeride.reismee.nl

2e dag 8 uur in de ochtend

We hebben net te horen gekregen dat alle tochten voor vandaag zijn afgelast. Het weer wordt enorm slecht vandaag. Men verwacht storm en hagel en het is daarom niet verantwoord om te gaan fietsen. Het is jammer voor ons, maar het land zat te springen om water en dat is belangerijker dan een dagje fietsen.

Het alternatieve programma: bezoek aan de Golan Wineries en de olijf perserijen. En voor degene die niet mee willen lekker relaxen in het zwembad en de sauna.

We houden jullie op de hoogte.

Groeten van ons allen en we vinden jullie reactie ontzettend leuk.

irene

Wat een pech zeg, de tweede dag al afgelast...
Lijkt me goed om dan maar lekker te relaxen!!
Duim voor beter weer!!

Groetje Irene

erica

Hagel en sneeuw (nog net niet), maar wel regen en kou. Arme jullie.Dus toch.
Maar geniet er maar even van. Er komen betere dagen. Hopen we.

Vera Karo

Wat ontzettend sneu voor jullie.
Maar geniet van de vakantiedag !
Groetjes van Vera.

Jetty Limburg

Nou, nou wat een pech. Misschien gaat morgen de zon wel schijnen. Ik zal goed weer jullie kant op sturen. Geniet van jullie "vrije" dag.

Liefs
Jetty

Lea Tropp

Misschien is het wel goed om een dagje bij te komen.
Des te beter gaat het morgen. Houd de moed er in.

Céline

Ondanks de regen, even een opsteker van het thuisfront:
Jullie hebben samen in Nederland voor meer dan €26.000,= bijeen gebracht, geweldig!!

Jack

Nou ja, is wel goed voor de vermoeide spiertjes, zo'n rustdagje ertussen door. En heb je mooi de tijd om op i'net alle verslagen van Ajax-Feijenoord te lezen. Aan het zwembad! Huh??? En morgen...fiets je toch gewoon de dubbele afstand :-). Succes!

Liny vos

Hoi lieverds wat een pech maar naar wat ik heb gelezen maken jullie er vandaag toch weer iets goeds van.succes verder en genieten maar !!!liefs liny

micha & felien

lezen nu net pas dat vandaag is afgelast. jammer, echt pech. hopelijk toch een leuke en gezellige dag gehad en morgen beter.
nogmaals liefs
m & f

Simona Forman- Krant

Ja ik kan niet echt zeggen dat het me spijt dat het zoveel regent, maar wel jammer voor jullie.
Ik hoop dat het morgen wel doorgaat en dat deze extra rustdag, veel kracht geeft voor de volgende tocht
ZET 'EM OP!!

Leni en Maurice

Lieve dochter, beste bekende en onbekende deelnemers,

Een schale troost ook hier was de zondvloed, maar jullie moeten wel de moed erin houden, want een oud hollands spreekwoord luidt: Na regen komt zonneschijn en we zullen jullie donderdag met zon zien vertrekken uit Modi'in en met zon inhalen in Jerusalaiem.

Veel liefs Leni en Maurice.