Alynbikeride.reismee.nl

2e dag

Het was net de maboel uit Bereshiet. Voor de eerste keer in 10 jaar Alyn bike ride, is een hele dag geannulleerd. Als alternatief was er een bezoek aan de Golan wineries.

In de middag was er een bijeenkomst met een aantal kinderen en hun ouders met een presentatie door Brenda over hun ervaring met de medische hulp die Alyn de kinderen en hun familie heeft geboden. Heel indrukwekkend en emotioneel. ook om de dankbaarheid te horen van de kinderen die dankzij de giften de speciale behandelingen kunnen ondergaan. Zo'n klim op het toneel te komen is een grotere inspanning dan een beetje fietsen. We realiseren ons opnieuw waarvoor we ons inzetten. Ook met sommige ouders gesproken, waaronder Druzen, hun dankbaarheid kent geen grenzen. Dus ook aan de gevers een grote dank voor jullie bijdragen.

Op de foto sectie nog wat impressies over vandaag.

De route voor de derde dag: Kfar Giladi, Mas'ade,Alonei Habashan- Hispin 85 km en een stijging van 1.500 meter voor de On road en de touring groep doet een deel hiervan.

We beginnen met regen volgens de weersvoorspelling, daarna komt het zonnetje door en klaart het op.

De Kuintjes

Lieve allemaal, lees net dat het gisteren noodweer was en dat de tocht niet doorging. Wat ontzettend balen!! Maar na de verhalen gelezen en de foto's gezien te hebben, lijkt het toch minder erg. Manja & Daphna, we zien jullie genieten en hoeveel indruk het op jullie (allen) maakt. Hopelijk vandaag en de komende dagen beter weer en go for it!

Jules

Een mooie en veilige fietsdag gewenst!

Anneke Blok

Wat mooi om te lezen, de reacties bij Alyn. Moet een bijzondere ervaring zijn. Leuke foto's.
Klinkt als een pittige tocht, veel succes weer met zon!
Anneke