Alynbikeride.reismee.nl

4e dag van Hispin naar Nir David

Vanochtend begon de dag met een schitterende blauwe hemel, dus....ZON!!! Eindelijk.

De on-road begon in Hispin met een prachtige en snelle afdaling van de Golan van 550 mtr naar Ein Gev. De tocht voerde langs de zuidkant van het meer van Tiberias omringd door mooie palmbomen. Dit is de Jordaan vallei en in deze buurt is de ideologie van de Kibbutz ontstaan. Hier zijn ook vand

In Ein Gev sloot de Touring groep zich bij de on-road aan. Gezamelijk reden we verder naar Beth Shaan, waar weer een geweldige lunch klaarstond. Doordat het weer het toeliet konden we allemaal liggen op matten, die voor ons klaarlagen voor de welverdiende ontspanning voor resp. 40 en 75 km. Na de lunch hadden we de optie om samen met de Challenge groep de berg Gilboa, een klim van 700mtr, te beklimmen. Amrita, Mark, Shimon, Gerrit en Daniel Italiaander hebben dat volbracht. Na afloop hadden ze 110km op de teller staan. Max en Kamal hadden de zwaarste off road dag tot nu toe. Ook zij hebben de tocht helemaal uitgereden. Diverse uitzichten waren spectaculair mooi, zie de foto's. We raden iedereen daarom aan om volgend jaar mee te doen aan dit fantastische evenement. Vanavond hebben we een groot feest vanwege het 10-jarige bestaan van de Alyn Bike-ride. Morgen is de focus weer op de kinderen van Alyn, die ons zullen opwachten bij de finish. De rit morgen is van Modi'in naar Jerusalem, waar we in het Alyn Hospital zullen eindigen. We vinden het allemaal heel leuk, dat julie zo met ons meeleven. Keep the good thing up!!