Alynbikeride.reismee.nl

4e dag van Hispin naar Nir David

Vanochtend begon de dag met een schitterende blauwe hemel, dus....ZON!!! Eindelijk.

De on-road begon in Hispin met een prachtige en snelle afdaling van de Golan van 550 mtr naar Ein Gev. De tocht voerde langs de zuidkant van het meer van Tiberias omringd door mooie palmbomen. Dit is de Jordaan vallei en in deze buurt is de ideologie van de Kibbutz ontstaan. Hier zijn ook vand

In Ein Gev sloot de Touring groep zich bij de on-road aan. Gezamelijk reden we verder naar Beth Shaan, waar weer een geweldige lunch klaarstond. Doordat het weer het toeliet konden we allemaal liggen op matten, die voor ons klaarlagen voor de welverdiende ontspanning voor resp. 40 en 75 km. Na de lunch hadden we de optie om samen met de Challenge groep de berg Gilboa, een klim van 700mtr, te beklimmen. Amrita, Mark, Shimon, Gerrit en Daniel Italiaander hebben dat volbracht. Na afloop hadden ze 110km op de teller staan. Max en Kamal hadden de zwaarste off road dag tot nu toe. Ook zij hebben de tocht helemaal uitgereden. Diverse uitzichten waren spectaculair mooi, zie de foto's. We raden iedereen daarom aan om volgend jaar mee te doen aan dit fantastische evenement. Vanavond hebben we een groot feest vanwege het 10-jarige bestaan van de Alyn Bike-ride. Morgen is de focus weer op de kinderen van Alyn, die ons zullen opwachten bij de finish. De rit morgen is van Modi'in naar Jerusalem, waar we in het Alyn Hospital zullen eindigen. We vinden het allemaal heel leuk, dat julie zo met ons meeleven. Keep the good thing up!!

Groeten van ons allen.

erica

Met het zonnetje heb je toch wel veel meer energie hè. Nog even, en dan gaan jullie dit dus met spijt afronden. Geniet nog maar een poosje en ik hoop met de zon in je rug.....

Nicole

Ik wens jullie heel veel succes voor de laatste dag en daarna lekker uitrusten. Een dikke knuffel voor alle kinderen in het Alyn Hospital.
Groetjes,
Nicole.

marion

wat heerlijk zo n mooie dag,morgen nog zo een en jullie zijn de nattigheid vergeten.
geniet er allemaal van,liefs Marion

Fransje

Heel veel plezier met jullie grandioze finale!

Jetty Limburg

Op dit moment zijn jullie bezig met de laatste dag. Heel veel succes.
Wat een fantastisch reisverhaal en wat heerlijk dat de weergoden jullie toch nog positief gezind waren/zijn.
En voor Manja: Natuurlijk wil ik alles van je horen.
Nog heel veel plezier allemaal en kom gezond weer thuis.

Liefs
Jetty

Nicole

Mazal tov, Wat een prachtige prestatie van jullie allemaal!
Ik wens jullie alvast shabat shalom en geniet van het 'niets doen'.
Liefs,
Nicole.

Ahoevah van Praag

Gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie. Ik heb elke dag genoten van het verslag met de foto's.