Alynbikeride.reismee.nl

We hebben allen de missie volbracht.

Breaking News:

We zijn net aangekomen van de laatste rit van Modi'in naar Jerusalem. De kinderen stonden ons blij en opgewekt en waar mogelijk, dansend en met muziek,op te wachten. De missie om iets voor deze gehandicapte kinderen te doen is door ons met een grote voldoening volbracht.

De aankomst was voor ons allen een emotioneel moment om stil bij te staan, het verschil tussen gezond en niet gezond. We hebben met elkaar de afgelopen maanden dit voorbereid en naar toegeleefd. We did it.

380 km verder en de voorlopige telling is $ 1,6 mln. We hopen door te stijgen naar $ 2 mln.

Uitgebreid verslag en foto's volgen.

Lidy Tropp

Kol Hakawot voor de hele groep en Morgen zie ik Manja en Daphna.Volgend jaar bij gezond en het aantal Nederlanse team is niet te gek,Dan allemaal lekker bij Lidy en Ies eten.Afgesproken??
Shabat Shalom en gezond weer thuis.
Liefs Van Lidy

Lea Tropp

Mazal Tov voor allemaal. Wat een prestatie!
Ik ben heel benieuwd naar de verhalen over de ceremonie en ook de foto's.
Kom allemaal gezond terug naar Nederland.
Jullie zijn mijn helden.

Joël

Gaaf dames en het hele team, heel goed, ik ben echt benieuwd naar jullie verhalen. Tot gauw. Trouwens ik ben niet door naar de finale. Groetjes

Daphna en Manja

Uitgebreid verslag volgt morgen. We zijn nu moe en gaan nu slapen.

Liny en Louk

Gefeliciteerd !!
Fantastische prestatie !!
Ik (louk) weet van (heel veel ) vroeger wat het is om een grote tocht te maken over geaccidenteerd terrein.
Wij hopen dat jullie nog vele jaren goede herinneringen aan de afgelopen dagen hebben.
Tot ziens.

Judy

Wat een geweldige fysieke en mentale en emotionele prestatie.
Fantastisch gedaan in alle opzichten!
Heb reuze bewondering voor jullie allemaal!

Liny en Louk

Nog even onze waardering voor degene die de reportages en de foto's verzorgden.

irene

Wauw allemaal, hartstikke goed dat jullie dit gedaan hebben.
Zelfs al het weer getrotseerd!!

Liefs Irene

Lidy Tropp

Dag flinke chewre en nog een keer,KOL HAKAWOT
en een Shabat Shalom en morgen een goede reis naar huis.
Liefs van Lidy
\

denise

helemaal te gek dames, en de rest van de groep natuurlijk, wat een prestatie, dat geeft toch een super goed gevoel!!! alvast good sjabbes gewenst en rust lekker uit een echte sjabbes menoega morgen!!
liefs denise

Lea Tropp

Ik krijg steeds meer bewondering voor jullie.
Geweldig!!!

lidy tropp

Als jullie dit lezen zit het er allemaal weer op en de bewondering groeit.Rusten jullie maar even rustig uit want op voor de training voor volgend jaar.
Ik denk dat jullie mannen en kinderen erg trots p jullie zijn.Laat nog even weten hoe de ontvangs op schiphol was.Lailatof en liefs van LIDY

Leni en Maurice Meijer.

Wij waren toevallig aanwezig bij de start, wat een happening en een organisatie. Toen de (te) laatkomers waren gearriveerd ging alles op rolletjes en een kwartier nadat de laatste rijder vertrokken was, was er niets meer te zien dat daar ruim 600 sportievelingen hadden gestaan, alles was keurig opgeruimd.
's-Middags waren we te vroeg bij de finish en hebben wij goed kunnen zien waarvoor al deze sportievelingen hadden gefietst, en hoe liefdevol door het personeel van het Alyn hospitaal met de kinderen wordt omgegaan. Deze ride bike was ook voor de kinderen een groot feest. En toen kwam de finish, wat een feest. De eerste, die de heuvel kwamen afgeraced werden onder de klanken van "We are the champion" binnengehaald. Wij willen allen die hebben meegedaan en de tour hebben uitgereden van harte mazzaltov wensen en ook zij hebben kunnen zien waarvoor zij hebben gereden. Het enorme geldbedrag zal zeker op een passende manier door het Alyn ziekenhuis worden besteed. Wij roepen iedereen op dit prachtige instituut Alyn Hospital te blijven steunen ook zonder de fietsers.

Leni en Maurice.

Paula Wessels-Goudsmit

Dag allemaal, door omstandigheden een wat late reactie:
Ik had graag aanwezig willen zijn bij deze geweldige prestatie.
Wat een teamspirit. Wat een feest.
Dank aan allen die dit georganiseerd hebben en deelgenomen hebben en de groeten aan alle "champions".
Kowod voor het Alyn hospital. een ondersteuning waard.
Wens de bikeriders een gezonde reis terug en tot ziens.

Groet, paula